Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

 


Amikor egy cég úgy épül fel, hogy a vezetők előtte végig járták a ranglétrát a szolgáltató szektorban, és összegyűjtötték a saját tapasztalataikat, amiket aztán beépítettek a saját vállalkozásba is, akkor csak igazán jó sülhet ki! Pont így van ez a TQL Service-nél is!

2016-ban alapított magán vállalkozás, melyet több mint 15 éves szakmai autóipari, minőségügyi és több mint 10 éves szolgáltatói szektorban szerzett tapasztalatokra építve hoztak létre a tulajdonosok, rugalmasan alkalmazkodik a piaci igényekhez és egyedi megoldásokat ad a felmerülő egyedi problémákra.

A cég folyamatos növekedését és fejlődését a dolgozói elégedettség és a partnereknek nyújtott szolgáltatás harmóniája biztosítja.  Aki ma például a végre újra induló üzletébe munkatársakat keres, meglepő nehézségekbe ütközik. Nemcsak elszórt esetekről van szó: általános panasz a vállalkozói, cégvezetői körökben, hogy nehéz alkalmazottakat találni, és csak a korábbinál drágábban. A járvány rövid, de intenzív hatásokkal járó hónapjai alatt teljesen átalakult a munkaerő kínálata és a munkaerő iránti kereslet szerkezete. A létszámigény sokszor változó, a megrendelések szezonalitása miatt, vagy azért, mert jelentősen kilőhet, aztán visszaeshet a megrendelések száma, mint az autógyáraknál tapasztalható mostanában. A TQL-nek ezzel is tartania kell a lépést!

 A munkatársak elhivatottak a megbízói igények maximális teljesülése érdekében. Egy egységként a megbízóval, megbízóért és egymásért együttműködve törekednek minden igény maradéktalan kielégítésére.

Ha egy cég a TQL Service-hez fordul, azért teszi, mert rugalmasak, valamint speciális toborzási szakértelmükkel a munkaerőhiány mellett is tudnak teljesíteni. Nagy előnyük, hogy nem alvállalkozókkal, hanem saját munkaerő állománnyal dolgoznak, akikkel folyamatosan tartják a kapcsolatot, ha valamelyik területen munkaerőhiány van, azonnal toboroznak, és igyekeznek feltölteni megbízható munkatársakkal az üres helyeket. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy ha a cégemben kiderül, hogy egyszerre esett ki több dolgozó a munkából, és nem tudom pótolni őket, akkor felhívom a TQL Service munkatársait, akik azonnal a segítségemre sietnek, és nem csak magyar, hanem szlovák állományukból feltöltik a hiányzó személyzetet.

A területek, ahol számíthatunk a segítségükre: logisztika, gyártósori támogatás, minőség-ellenőrzés, auditálás, felkészítés, mérnöki szolgáltatások, gyártás, utómunka, műszaki tanácsadás.

Akár kézi csomagolásról, komissiózásról, címkézésről, raktári munkálatokról van szó, akár projektmunkáknál kell besegíteni, a TQL munkatársai gyors és pontos megoldást kínálnak az egyedi problémákra. Ha épp a gyártással adódik nehézség, akkor szükség esetén a kollégákat is tovább képzik, hogy mielőbb pont kerüljön a munkafolyamat végére. A magas kapcsolati tőkét érvényesítik munkáik során, hiszen 48 cég a partnerük és ezek beszállítói Magyarországon és Szlovákiában. Ár-érték arányban is kiválóak, a jogszabályi követelmények betartása mellett a legmegbízhatóbb cégek közé tartoznak Magyarországon és Szlovákiában.

Ha tehát úgy érezzük, hogy megoldhatatlan a probléma, nincs más dolgunk, mint a TQL-hez fordulni!

 

TQL Service- Egyedi problémák, egyedi megoldások!

tqlservice.eu