Csütörtökön szinte a teljes délelőttöm arra ment el, hogy megpróbáltam letölteni az elektromos roller bérléséhez szükséges applikációt. A művelet 2 perc alatt ugyan sikerült, de nem sikerült a bankkártyámat hozzáadni, anélkül pedig lehetetlen kipróbálni a járgányokat. Délután aztán egyik pillanatról a másikra sikerült, este pedig kaptam egy e-mailt a cégtől, amiért elnézést kérnek a kellemetlenségért.
Természetesen semmi gond, ahol informatika van, ott mindig becsúszhatnak ilyen hibák, de megtudtam azt is, hogy a magyar nyelvű ügyfélszolgálat jelenleg nem egész nap elérhető. Nekem ugye 10.00 és 11.30 között nem sikerült felvenni a kapcsolatot velük, az automata ugyan felvette a hívásomat, de magyarul beszélő emberrel nem társalogtam.
Délutánra tehát úgy tűnt megoldódott minden, jöhet a mai teszt, amiből aztán megint nem lett semmi. Hogy miért? Máris mutatom:
Bizonyára a gépek jó minőségűek, kényelmesen és relatív gyorsan lehet velük a városban közlekedni, ha már ilyen igencsak borsos árat kérnek a használatért cserébe. Hogy én ezt a luxust mikor engedhetem meg magamnak, azt nem tudom, de nem adom fel, így mostantól ha gyalog indulok valamerre és útba esik egy-egy ilyen lerakat, ahol e-rollerek parkolnak, mindig meg fogom próbálni, hiszen maga a művelet tényleg 15-20 mp, ha a rendszer működik. A bankkártyámmal egyébként nemcsak boltban tudtam fizetni, interneten is tudtam rendelni, tehát elvileg minden adott, hogy használni tudjam az appot.
De ma megint nem sikerült.
… folytatjuk…