Cikkünk frissítése óta eltelt 1 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Rick Astley 1987-es Never Gonna Give You Up számából 2006-ban vált rickrolling néven ismert mém: a hónapokig elhúzódó össznépi poén lényege az volt, hogy a relevánsnak hitt linkekre kattintva Rick Astley Never Gonna Give You Up című videója várta a gyanútlan kattintót. Ezzel az akcióval az eredeti videó 1,2 milliárd megtekintést ért el a YouTube-on.

A CSAA Insurance Group új kampányában az idén 56 éves énekessel újraforgatta a népszerű száám klipjét, Rick Astley az eredeti videóból ismert ruhában táncol és énekel a hirdető képviselőivel együtt. 
A márka az amerikai piacon közterületen és légi hirdetéseken egy QR-kódot tett közzé, aki ezt leolvassa, azonnal a kliphez jut, vagyis a klasszikus videó új változatához. A kampányhoz a klipen kívül még egy 30 másodperces szpot is tartozik, amelyben Astley maga is rickrollal jut el a videóig.
A készítők szerint azonban nemcsak rickrollingról van szó, ugyanis a Never Gonna Give You Up témája párhuzamos azzal a gondolattal, amit a CSAA Insurance Group közvetíteni akar.
A reklámügynökség a Deloitte Digital volt, a rendező Joseph Kahn, aki Eminem, Taylor Swift és Britney Spears számára forgatott már zenei videókat, valamint dolgozott a McDonald's, a GE számára is.