Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Száz névből szűkítettek a Yettelre, a legnehezebb a lime szín kikeverése volt, és elképzelhetetlen mennyiségű helyről kell a Telenor-matricákat leszedni! De mi is az a Yettel?
Korábbi cikkünkben írtuk, hogy megtörtént a Telenor névváltása, de nézzük is, milyen kalandos történet ez!
Legalább egy százas lista állt elő, egy egyszerű dokumentumban. A helyi ügynökségek is dobtak be ötleteket, a marketingkommunikációs csapatok is, a folyamat során pedig eljött a pont, amikor a márkafejlesztő ügynökség elkezdte áramvonalasítani, az opciókat szűkíteni. Nagyjából a tavalyi év végére értek el odáig, hogy volt három olyan irány (névvel, arculattal és gondolattal), amiket már el tudtak küldeni kutatásokra. A bevezetésben érintett országok mindegyikében lefuttatták a kutatásokat. Ami a Yettelben nekem már elsőre feltűnő, az a szín, a lime-kék irány. A márkatervező ügynökség már a folyamat elején kidolgozta az arculatot bolti berendezésre, mobilapplikációra, sokféle felületre. Ebből rögtön látszódott, hogy a márkaszín jól felismerhető, és ez mindenképp segít abban, hogy megkülönböztessék magukat a piacon.
Ha 2022 elején bevezetünk egy új márkát, azzal az emberek elsőként valószínűleg a mobiljuk vagy a laptopjuk kijelzőjén vagy a tévén keresztül fognak először találkozni. A legfontosabb tehát, hogy ezeken a platformokon nézzen ki jól. A digitális fejlesztések várhatóan gyorsabban fognak növekedni a jövőben, ezért a Yettel már egy digitális márka.
NEKED AJÁNLJUK
Téli nyitvatartás a főapátságban
A Pannonhalmi Főapátság téli nyitvatartásra váltott november 1-től, így márciusig két órával rövidül a látogatási idő. A Pannonhalmik Főapátság ma is a térség legvonzóbb turisztikai...