Cikkünk frissítése óta eltelt 3 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Olvasónk jelezte a problémát: szabályosan parkolt a Győr Plázában, vagyis parkolójegyet kapott a sorompónál, vásárlás végeztével pedig kifizette a parkolást. A sorompónál a rendszámfelismerő mégsem engedte ki, a kocsisor pedig csak gyűlt mögötte. Mi a teendő ilyenkor? Megkérdeztük. 

A kamerás rendszer a rendszám alapján dolgozik, ám előfordulhat, hogy bizonyos esetekben mégsem ismeri fel azt. Például ha a rendszám sérült vagy piszkos – válaszolt a gyorihirek.hu megkeresésére a győri pláza marketing és kommunikációs osztálya. 

Közlésük szerint a sorompónál található információs gomb egyértelműen jelzi, hogy mi a teendő akkor, ha mégsem enged fel a sorompó. Olvasónk számára (és elképzelhető, hogy más számára sem) mégsem volt egyértelmű. 

A gyorihirek kérdésére azt mondták, az információs gomb megnyomása után érhető el a diszpécser szolgálat, az ott dolgozók gyorsan ellenőrzik, hogy megtörtént-e a parkolási díj befizetése. Ha igen, de rendszerhiba miatt mégsem nyílt fel a sorompó, azonnal intézkednek és kiengedik a látogatót.