A Fény Utcai Piac a II. kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet létesített, és az itt készült Buda Szóda arculatáért a Hello Agency felelt. A sajátmárkás szódával az volt a piac és az önkormányzat célja, hogy kiváltsák az eldobható műanyag palackok egy részét, és erősítsék a budai identitást.
A Hello Agency kreatív csapata a dizájnnál arra törekedett, hogy a már hungarikummá vált szódavíz retró hangulatát korunk letisztultságra törekvő trendjeivel ötvözze. Így lett a logó része az idősebb generáció számára jól ismert szódásszifon, és a rácsos minta.
A végleges arculat egy hosszú tervezési folyamat eredménye, melynek első körös terveit a Fény Utcai Piac kommunikációs tenderén mutatta be a Hello csapata. Ezután kezdődött a retró plakátok ihlette moodboardok készítése, és végül megszületett a név, a logó és szlogen is.
A „Kristálytiszta. Fenntartható. A miénk.” mottó arra utal, hogy a Buda Szóda szűrt vize budai kutakból származik, a műanyagpalack-csökkentést célozza és a budaiak saját vize.