Kezdőlap GYŐR Győr - Közélet

Újra fogadnak ügyfeleket a NAV kirendeltségei is

Cikkünk frissítése óta eltelt 5 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Júniustól újraindul az ügyfélfogadás a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) soproni, mosonmagyaróvári és csornai kirendeltségén, valamint a regisztrációs adóügyek intézésére szolgáló Győr, Nádor utca 25. szám alatti ügyfélszolgálaton. Az ügyfelek fogadása ütemezetten történik, az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Emellett továbbra is fontos az óvintézkedések betartása.

A NAV Győr-Moson-Sopron megyei kirendeltségei a járványhelyzetre tekintettel március második felétől ideiglenesen zárva tartottak. Az adóügyek intézésére ügyfélkapuval elektronikusan, valamint ügyfélazonosító számmal telefonon volt mód, illetve a győri központi ügyfélszolgálaton (Szent István út 15-17.) mindvégig lehetőség volt személyes ügyintézésre is.

A járványügyi korlátozások enyhítésének köszönhetően június 2-től újranyit a NAV soproni (Kis János utca 4.) és mosonmagyaróvári (Deák Ferenc tér 1.) kirendeltsége és a Győr, Nádor utca 25. szám alatti ügyfélszolgálatjúnius 3-tól pedig a csornai kormányablakban (Szent István tér 22.) működő NAV-ablak is újra fogad ügyfeleket, de mindenhol korlátozott az egyszerre fogadott ügyfelek száma. Az ügyfélfogadás ugyanis ütemezetten történik, az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Emellett továbbra is fontos az óvintézkedések betartása, így a megfelelő védőtávolság tartása, valamint az orrot és szájat is eltakaró textil-vagy papírmaszk, esetleg sál, kendő viselése.

A soproni és mosonmagyaróvári kirendeltség hétfőnként 8-tól 16 óráig, keddtől csütörtökig minden nap 8-tól 12 óráig, péntekenként pedig 8-tól 11 óráig tart nyitva.

A csornai NAV-ablakban hétfőn és csütörtökön 8-tól 12 óráig és 13-tól 16 óráig, szerdán 8-tól 15:30-ig, pénteken pedig 8-tól 12 óráig lehet intézni az adóügyeket. Az ügyintézés a NAV-ablakban keddi napokon szünetel.

A papír alapú regisztrációs adóügyek intézésére szolgáló Győr, Nádor utca 25. szám alatti ügyfélszolgálat hétfőtől csütörtökig minden nap 8-tól 15:30-ig, péntekenként pedig 8-tól 13 óráig fogad ügyfeleket.

Az ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) tekinthető meg. Az adóügyek döntő többsége elektronikusan intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy lehetőség szerint válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.