Cikkünk frissítése óta eltelt 10 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Az olasz származású színész és énekes, Michele Morrone az elmúlt években olyan szerepekben tündökölt, amelyek nemcsak szakmai elismerést hoztak számára, de rajongótáborát is hatalmasra duzzasztották világszerte. Legutóbbi sikere a "365 nap" című szenvedélyes filmben aratott sikere, amelyet több mint hatvan országban néztek meg milliók.

Most pedig Michele Morrone egy új szerepben tűnik fel: a HELL ENERGY, Magyarország piacvezető üdítőgyártójának reklámarca. A HELL márka új globális kampányában a világszerte nagy népszerűségnek örvendő színész különböző élethelyzetekben jelenik meg, hirdetve az energiaitalt. Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karaktere azonosítja, ám a reklámkampányban őt különböző szituációkban láthatjuk majd, például reggeli rutinját végrehajtva vagy épp edzés közben.

Az együttműködés nemcsak egy új reklámkampányt jelent a HELL számára, hanem egy olyan stratégiai lépést, amely segíthet a márka nemzetközi jelenlétének növelésében és új piacok meghódításában. Az új kampány széleskörű lesz, kiterjedve a közösségi média csatornákra, a televízióra és a digitális platformokra is.

A reklámok forgatása nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, száz fős stábbal és amerikai rendező bevonásával, így a projekt nemcsak Morrone számára, de Magyarország számára is jelentős lehetőséget kínál.

Az új kampány február közepén indul, és a HELL ENERGY rajongói világszerte izgatottan várják, hogy új színt vigyenek a márka történetébe Michele Morrone káprázatos alakításával.