Idén is elnyerte a Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató címet a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. A B-Pink! – a Te egészséged, a mi törődésünk! elnevezésű kampánya bronz minősítést kapott a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon. Korábban a Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged kampánya nyert ezüst minősítést. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és vonzóbbak legyenek.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár ötödik alkalommal hirdette meg pályázatát, amelyre a Bridgestone tavaly októberben, a nemzetközi mellrák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság-növelő kampánnyal nevezett be. A zsűri tíz szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok szakemberei voltak, akik értékelték azt is, hogy a kampány során a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.
– Nagy megtiszteltetés, hogy vállalatunk erőfeszítéseit a munkáltatói márkaismeret terén immár második éve ismerik el az Employer Branding Award díjával. Ez a díj újabb lendületet ad számunkra, hogy a jövőben még izgalmasabb programokkal bizonyítsuk, hogy gondoskodó vállalat vagyunk, ahol jó dolgozni – mondta Topolcsik Melinda, a gumiabroncsgyár ügyvezető igazgatója. – Büszkék vagyunk rá, hogy vállalatunknál példaértékű a csapatmunka és kreatívan tudjuk megvalósítani a társadalom és az egymás iránti elkötelezettségünket.
Forrás: Bridgestone